Stan med Maja igår=)

Igår var jag på stan med Maja.Jag köpte tre armband(dom satt ihop i en,eller vad man nu säger)Den kostade bara 20 kr på Kappahl=0 Sen köpte jag en tunik för bara 50kr på Gina tricot=0Och sen köpte jag en maskara på H&M för 49kr tror jag, det var H&Ms egna maskara.Efter vi hade gått på stan åkte vi och köpte MC donals och åkte till Anna,Lucas och Rambo och åt maten där.Rambo knyckte en nuggets av mig=)Sen gick jag och Maja på BIO vi såg Narnia.Den var bra men den var inte bättre än dom andra Narnia filmerna.Jag orkar inte lägg in några bilder idag,för nu måste jag äta.Och jag hade tänkt att gå och lägga mig lite tidigare än valnigt iallafall.Så God Natt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0