Skor+Självutlösare=)

Idag hämtade mamma min självutlösare på OKQ8,den jag fick i pressent.Den är jätte bra.Sen skulle jag få ett par skor jag ville ha på skopunkten och dom fick jag idag.Dom är göööör snygga.Det var "köp 2 få halva priset på det billigaste paret"Dom andra skorna ska vi byta för dom var lite obekväma.   Under dagen har jag varit i skolan jag har haft syslöjd jag gör en sån där kort tröjja man har över linne.Den är rosa med bruna prickar på.Sen när jag kom hem kom Farmor och Farfar och grattade mig.Jag fick Hellow Kitty läpglans alltså en 3st förpakning och så fick jag present kort på H&M med 500kr=)Jätte tack Farmor och Farfar=)Sen skulle jag på ett fotbolls möte kan man säga.Det varmin dag det=)
Ska nu äta sen lägga sig=)Ska vara med Becca imorgon=)=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-21 @ 22:12:38
Postat av: Elsa pelsa :p

asså chiiiit!!! Adina det är INTE ok att ha så fina skor! :P ;D

2011-01-21 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0