Rebecca=)

Idag har jag varit med Rebecca vi åkte ner till burgerking och käkade en glass förut idag=)I lördags så åt jag en sån glass  där och då kostade den bara 7kr nu kostade den 12kr.Det var lite konstigt,men den var god.Sen skulle mamma in i en affär på stan så då fick vi sitta i bilen med Svea.Efter det skulle Rebecca hem för hon skulle bort på fika hos en i vår klass.Så då åkte jag och mamma hem,åt mat och spelade Gim Rummy.Och för en stund sen kom pappa hem från 40 års festen.Men nu snart ska jag lägga mig för ska ju upp till SKOLAN imorgon.Kommer nog inte somna så lätt idag när man är van att lägga sig sent.Och svårt att komma upp ur sängen imorgon.

Min glass=)

Rebeccas glass=)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmmm Skagenröra....

2011-01-10 @ 12:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0