Rebecca och Paulina!!!

Idag har jag varit i skolan, har blivit frisk nu.Efter skolan gick jag Paulina och Rebecca hem till mig för att kolla vad jag skulle ha för kläder på mig på discot imorgon.Jag ska ha en tunika som är ett långt dubbel linne typ.Sen ett par randiga tights.Sen skulle Paulina hem=(Men då spelade jag Rebecca och mamma Gin Rummy.Men nu måste jag lägga mig ska till skolan imorgon.Imorgon kommer det bli en lång dag.Börjar skolan kl 8.15 och slutar direkt efter lunch(runt 12.30-13.00), det är ju väldigt skönt.Men efter skolan ska jag hem göra iordning mig och sen kl 4 ska jag tillbaka till skolan till matsalen och göra iordning för discot sen håller dom smås disco på från 17.30-19.30 sen dom storas 20.00-22.00 sen ska vi städa så det blir en lång dag.Men ska bli kul. God Natt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0