FOTO med Paulina=) (Mitt nya Stativ)

Idag har jag varit med Paulina.Vi gick hem till mig efter skolan.Då var Anna och Rambo där.Jag tog lite bilder på Rambo och Anna.Sen när dom åkte hem så tog jag bilder på Paulina.Vi använde en valnig skrivbords lampa och en hårblås och så här blev bilderna

Foto:Paulina själv tror ja=)

Foto:jag

Foto:Jag

Foto Paulina

Foto: Paulina

 

 

 

Vilka är snyggast dom där uppe eller där nere SNÄLLA komentera=)=)

 

Jag skulle också säga att jag har fått ett stativ det heter digipod A2841P

Nu ska jag ficksa lite grejer sen ska jag lägga mig.God Natt=)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefina bilder,de överst tycker jag är snyggast :)

2011-01-27 @ 21:08:54
Postat av: Anonym

de där nere var ju coola<33

2011-01-28 @ 14:20:27
Postat av: Malin:D

Jag tycker bilderna där uppe var finast!!! xD

2011-01-28 @ 17:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0