Bilder+Sjuk=) =(

Idag har jag varit hemma från skolan för har varit väldigt snorig och hängig.Men idag fick jag mina bilder jag hade skickat efter.Det var erbjudande man fick 50 bilder gratis tror jag.Så bilderna sitter på min garderob,dörr och på typ en anslagstavla.Och en bild på Svea på min spegel.

Före

Efter

Så här blev det på min dörr (Där uppe på dörren)

Så blev det också på min dörr(där nere på dörren)

Anslagstavlan

En bild på Svea i hörnet på min spegel

Ha en fortsatt bra dag=)

 


Kommentarer
Postat av: Catharina

Va fint det blev med alla snygga foton <3

2011-01-11 @ 23:13:25
Postat av: anna och maja

jaha! de var ju fint... men vart är korten på mig och maja??

2011-01-12 @ 14:38:49
Postat av: Amanda B

Jag vet varför det blev så snyggt, för att jag var med på kort hahaha nej! då skoja.Krya på dig!! :)

2011-01-12 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0