The day=)

Idag har jag varit i skolan.Efter skolan så gick jag,becca,pao,ida,elsa,emma och affe och gungade i en kina gunga jag skrattade nästan ihjäl mig, vi hade JÄTTE kul.Sen gick jag becca och pao hem till becca.Försökte komma på steg till en dans som vi ska visa upp på ett sommar kryss i skolan.Men kom typ på ingen ting.Pao ska till ITALIEN och åka skidor LYCK OST du lilla pao=)Så hon har ledigt imorgon.

Ska också till BODA BORG på måndag ska bli såå AWESOME längtar

såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mycket=)

BJUDER PÅ DEN=P


Kommentarer
Postat av: ida<3

inte skrattat så mke på jag vne hur länge ! tack för en underbar dag gmn<33

2011-02-27 @ 20:57:43
Postat av: ida<3

inte skrattat så mke på jag vne hur länge ! tack för en underbar dag gmn<33

2011-02-27 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0