Jag köpte dom!!!!!

Jag köpte hörlurarna, blev göööör nöjd med dom.Har använt dom mycket nu.Använder dom nu faktiskt.Ska gå och lägga mig nu.Har precis varit hos Amanda.Jag skulle hjälpt henne med att gipsa hennes ansikte för något bild projekt men det han vi inte så det får bli imorgon.

I Fredags så åkte jag mamma och Rebecca till Anna,Lucas och tog en fika.Maja och Lucas pappa Kim var också där.Efter det så gick jag och Becca från Anna och Lucas som bor vid Färjestad till stan.Det var jätte mysigt.Vi såg när solen gick ner.På stan kollade vi en snabbis på min hörlurar sen gick vi och åt på SUBWAY jag hade en 2 15cm Subs för 1 så det åt vi sen åkte vi hem till henne.Hemma hos henne gjode vi en dans var väldigt kul efter det var vi väldigt trötta=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0