Igår,Idag,God Natt

Hej jag han inte skriva igår sov över hos becca.Och var med becca och pao hela dagen=)Idag har jag varit med becca,pao,ina och ida=)Här kommer många bilder från idag och igår=)

IGÅR:

Här är en katt vi såg=)

Sen såg vi en till katt=)

Gräs=)

Jag=)

Sen åt jag mat hemma hos mina grannar=) (Det fanns mycket mer mat)

IDAG:

Vi såg en mus utanför rebecca när vi satt och spela kort=)

Här är jag och idas mormor och morfars hund Maja=)Så söt hon är=)

Maja<3<3<3

Vi=)<3<3<3

Vi=)<3<3

Vi=)<3<3

Vi=)<3<3

Våra skuggor=)

Nu ska jag gå och lägga mig så GOD NATT OCH SOV GOTT=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina kort du tagit!.....Åhhhhh vilken sötis lilla Maja va <3<3

2010-09-21 @ 14:59:37
Postat av: Catta

Åhhhh vilken sötis lilla Maja är :))

2010-09-23 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0