Hej Hola=)

Hej förlåt att jag inte skrivit så mycket på sisita tiden=(Har inte haft så mycket tid.Spelat fotboll haft innebandy träning och lite sånt=)Men idag har jag varit i skolan slutade jätte tidigt idag=)Slutade vi efter lunch=)Typ vid klockan ett=)Har haft spanska idag=)Var jätte roligt=)Men Rebecca var sjuk=(Efter skolan var jag med Paulina=)Var skit kul=)Sålde jultidningar=)Gick till typ 20 hus men bara en ville ha=(För alla andra hade redan köpt=(Om någon skulle vilja ha jultidningar komentera gärna då=)Det här året säljer jag från femförlag och julklappsagenterna=)Julklappsagenterna har allt möjligt från kläder till miljöväningt till mat saker till ljudböcker=)

Men nu ska jag snart lägga mig ska upp på loppis på IKEA imorgon med Paulina,Rebecca,Mamma och Anita=)Ska bli kul=)

Bubbla=)Ser lite konstig ut=)

Elina målade sån där spräck färg nagelack=)Vet ej vad det heter=)

Men blev riktigt coolt=)

GOD NATT OCH SOV GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0