Hej!!!!

Hej nu har jag kommit hem från skolan=)Idag är det ju Lucia=)Idag har jag änn så länge gått 2 Lucia tåg=)Ett på skolan och ett hos en i min klass mammas jobb=)Efter som vi var så duktiga så fick vi en påse med massa godis=)På Lucia tåget i skolan var jag Lucia=)Och den hos en i min klass mammas jobb så var jag tomte=)Det  har varit en jätte bra dag förutom att jag är hes och lite snorig=(Men snart ska jag till kyrkan och gå Lucia där=)På det Lucia tåget ska jag också vara Lucia=)Alla som var med på Lucia tåget i skolan ska vara med på Lucia tåget i kyrkan=)För det var så att dom var för lite folk dom var bara 7 stycken så då fick vi hoppa in=)Och då ska vi ha riktiga ljus=)Så det ska bli gör kul=)


Kommentarer
Postat av: rebecca

Det va jäte kallt att stå där men det va kul!

2010-12-14 @ 16:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0