Avslutning=)

Idag har jag varit i skolan=)Har inte varit en så jobbig dag=)Vi har kollat julkalendern mysteriet på greveholm=)Spelat jepordy=)Kollat på Narnia prins Kaspian=)Det är det vi har gjort typ=)Sen efter skolan så var jag med Rebecca och Paulina=)Och vi tog lite kort=)Sen åkte jag på innebandy avslutning=)Det var roligt=)Det är så skönt för imorgon börjar vi 10.25=)För vi ska få kompensation=)Jag fattar inte heller att det bara är 4 dagar kvar till Julafton=)Jag vet inte varför men jag har inte fått så mycket julkänsla än???Har ni någon julkänsla eller är ni som jag?????Komentera gärna=)Kommer med bilder på Rebecca och Paulina imorgon=)Jag måste fråga om jag får lägga ut dom bilderna=)Snart ska jag gå och lägga mig så God Natt=)


Kommentarer
Postat av: Amanda B

Hahaha känner inte så mycket julkänsla jag heller faktiskt! :D

2010-12-21 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0