Sun Cup

Igentligen skulle jag gå upp kl 7 för samlingen var kl 8.15 men nu ändrades allting den matchen vi skulle spela skulle vara kl 10 typ men nu flyttades den matchen till 19.00 på kvällen.Så jag stälde klockan tidigt i onödan.Men som tur somna jag om=)Men nu ska jag äta en stadig frukost=)Önska mig lycka till!!!=)

Det här är min tröja som jag har över om det blir kalt=)

Så här ser det märket vi har på våra tröjor!!!!!=)Det andra märket som var blått var gammalt

 

Och föresten igår så var vi på statoil och tanka.När man tankar för 100 så får man ett klister märke och om man får 30 klistermärken så får man en valnig fotboll,basketboll,vollyboll eller en boll med massa olika flaggor på.(man kan göra andra saker för att få klister märken)Igår så skulle jag bara ha 10 klister märken till och pappa tanka och köpte en tidning så vi fick 9 klister märken och det var ju typiskt att det bara var en kvar.Men då var han i kassan så snälloch gav oss ett klisremärke till så jag fick en boll!!!!!=)

Och jag valde ennnnnnnn..............

En boll med flaggor på!!!!!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0