Jag,Ida och Amanda

Idag har jag varit med mina kompisar Amanda och Ida.Vi var hemma hos Idas pappa

Här kommer lite bilder=)

Här är vi på torget.Där sålde dom remmar.Vi köpte sur Äpple=)

Här äter vi remmar=) muuuuums=)

Ida på bussen<3<3

Jag och Amanda på bussen<3<3

Stop-knappen=)hihihihihihihi=)

Idas katt Zelda<3<3<3<3

Vi med paraplyerna<3<3<3

Ida gungar<3

Amanda gungar<3

Jag gungar=)

Den här snurrade vi på =)

Jag snurrar=)

Vi snurrar och Amanda skriker MYCKET<3<3<3

Amanda i parken<3<3<3<3

Jag i parken=)

Det har varit mörka måln under nästan hela dagen=(

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin du är lilla gumman / lucas anna!

2010-08-14 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0