Idag

Idag har jag varit med Nellie,hon har sovit över här=)Sen åkte jag och mamma för att köpa skor och först var vi inne på IKEA och åt korv med bröd och dricka=)Det är så billigt på IKEA=)Sen köpte jag ett par fejk convers(vet ej om det stavas så)och lite mer grejer=)Föresten så såg jag och Nellie på en film "Harry Potter och halvblodsprinsen"Jag tror den hette så=)Men här kommer lite bilder=)

När vi åkte bil=)

IKEA=)

Övergångsställe skylt=)Hihihi

Korv=)

IKEAs nya katalog=)

Sen köpte jag tuggumi=)

Skorna jag köpte=)159kr på Maxi

Sån man plastar in böcker med i skolan=)10kr på Maxi

Pennskrin av läder=)20kr på Maxi

Rutat block=)5kr på Maxi

Men nu ska jag äta kvällsmat och lägga mig så

GOD NATT OCH SOV GOTT=)


Kommentarer
Postat av: ida

god korv me MYCKET senap!!hah=)

2010-08-19 @ 23:35:23
Postat av: Mamma

Min lilla fotograf.....pussisar<3

2010-08-20 @ 00:36:23
Postat av: Adina Svar:Ida

Ja det råkade bli lite mycket senap=)Hihihihi

2010-08-20 @ 12:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0