Idag=)

Idag har jag varit i skolan slutade efter lunch=)Värsta bäst=)Sen var jag med becca och pao på arken=)Då följde några kompisar i klassen med=)Så körde vi vinken=)Var jätte roligt=)Sen åkte vi hem och åt mellanmål=)Sen kom Amanda och då körde vi basket,jag har en basket korg på garaget=)Sen försökte vi göra en dans men gick ej så bra.Rebecca ska sova över hos mig=)Hon sitter också och bloggar=)Hon heter www.karlstadbecca.blogg.se=)Här kommer lite bilder=)

Våra fötter=)

Twilight=)Becca=)

Twilight=)Är dom lika?

Nu ska jag och Rebecca snart lägga oss=)

GOD NATT OCH SOV GOTT=)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va snyggt äppel fotot va !!!!!

2010-09-05 @ 23:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0