Gjort idag

Idag har jag varit med rebecca hela dan!!!

Först var vi på arken som jag redan har skrivit om=)

Sen var jag på tränig men det spö regna så vi var inne och gjorde knä övningar

Sen efter träningen så åkte jag till becca och hemma hos henne sjöng vi singstar

Var jätte kul=)

Dit ska rebecca imorgon.Hon ska till Kreta.Lyckos henne=)

Kolla in hennes blogg när hon komit tillbaka för då kommer hon lägga in mycket bilder tror jag

Nu sitter jag och bloggar med vår nya kudde typ

Den är jätte skön<3Den heter Bauta Kudde=)

Men nu ska jag snart gå och lägga mig så god natt och sov gott<3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul att man fixar en kudde man knappt får använda ;))

2010-08-14 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0